LEVEL-5 en Yasumi Matsuno hebben de meest geprezen ontwerpers uit de RPG-wereld bij elkaar gebracht om bij te dragen aan de productie van CRIMSON SHROUD.
Volg het verhaal van een jonge "Chaser" genaamd Giauque, terwijl hij en zijn team het mysterie van de Original Gift – de Crimson Shroud – ingezogen worden. Een uitdagend nieuw avontuur wacht!