Candy, Please!
Halloween... Jezelf verkleden, pompoenen uithollen en een berg snoep ophalen bij de buren. Om genoeg snoepgoed in de wacht te slepen is één rondje door de buurt niet genoeg. Je hebt meerdere kostuums nodig om genoeg lekkers op te halen.