Carps & Dragons
In deze kleurrijke vijver moet het niet moeilijk zijn om lunch te regelen voor Jack and Walter, toch? Kijk eens naar die karpers! Zijn ze niet prachtig? Maar hoe zit het dan met die gevaarlijke draak die ze bewaakt?
Geniet alleen of met vrienden van de heftige actie van “Carps & Dragons” en los al de uitdagende puzzels op.