Castle Conqueror EX
Castle Conqueror EX is een real-time strategiegame. Spelers kunnen in de huid kruipen van vier helden in de EX-versie van de Nintendo DSiWare-klassieker Castle Conqueror. Het is jouw taak om je soldaten aan te voeren in de strijd, het kasteel van de vijand in te nemen, en veldslagen te winnen, totdat de vijand uit je land is verjaagd.