Chicken Wiggle
De sterren van Chicken Wiggle zijn een onwaarschijnlijk duo: een jonge kip en zijn beste maatje - een kronkelende worm - verscholen in zijn rugzak! Samen gaan ze op avontuur en springen, pikken en worstelen ze zich door talloze overweldigende platformlevels - boordevol leuke gadgets, grote gevaren en onverhoedse vijanden - vastbesloten om hun vrienden te redden van de valse heks in haar toren.
Maar wacht eens, er is meer! Zowel vooruitstrevende spelontwerpers als speelse tekenaars kunnen uren plezier beleven aan het ontwerpen van hun eigen levels met de gebruiksvriendelijke level creator in het spel. Je kunt zelfs andere gameplay regels en kunstelijke thema's kiezen of persoonlijke hints, tips en zoektags gebruiken. Zodra je klaar bent, kun je jouw creaties online in het community portaal delen met andere spelers van Chicken Wiggle. Nu kan iedereen onderweg een spelontwerper worden!
Spelers die nog meer levels willen spelen nadat ze de verhaalstand van Chicken Wiggle hebben uitgespeeld, kunnen vele unieke levels downloaden om gratis te spelen en te beoordelen!