Christmas Wonderland 3
Christmas Wonderland 3 zit barstensvol geweldige scènes, uitdagende puzzels voor spelers van alle leeftijden en een unieke adventkalender. In dit sensationele kerstspel, winnen de kinderen de reis van hun leven en gaan ze aan boord van de Wonderland Express naar de Noordpool.