Christmas Wonderland 4
Christmas Wonderland 4 is een geweldige game boordevol sensationele graphics, verborgen verrassingen, leuke puzzels en minigames waar je met de hele familie van kunt genieten. De kinderen Bill en Mary gaan de stad in om de kerstoptocht en de kerstverlichting te zien, en om in het winkelcentrum cadeaus voor de familie te kopen.