Crazy Kangaroo
Een baanbrekend, supermeeslepend en cool nieuw platformspel van Gamelion voor ontzettend veel plezier!
Maak kennis met Barney, een grappige kangoeroe die door gemene stropers is gevangen maar gelukkig uit het vliegtuig valt. Nu gaat hij naar huis en jij moet hem helpen. Al springend beleven jullie veel lol.
Met intuïtieve bewegingsbesturing of draaiknop en met de hand geïllustreerde graphics, voelt Crazy Kangaroo perfect aan. Probeer het eens!