Crystareino
Zoals gewoonlijk is de protagonist met zijn meester Eppol hard aan het trainen, om een gerespecteerde held te worden. Na afloop van een trainingssessie worden ze verbijsterd en opgeslorpt door een mysterieus licht… Terwijl ze volledig in de war zijn door de reis naar een andere wereld, beginnen de twee een tocht om de weg naar hun eigen wereld terug te vinden.
Maak je ultieme personage door twintig klassen te beheersen! Vul de meter in turn-based gevechten om je ultieme vaardigheid te gebruiken - de Brave Burst.