Cut the Rope
Elk van de 12 verzamelingen levels met verschillende thema's, introduceren nieuwe onderdelen en met een totaal van 300 levels om doorheen te puzzelen, zit je niet snel leuke manieren om je monstervriend tevreden te houden. Cut the Rope op Nintendo 3DS bevat tevens Om Nom Stories, een serie korte animatiefilms over de avonturen van je nieuwe, schattige vriendje. Gratis updates voor Cut the Rope op Nintendo 3DS voegen nieuwe content toe, waaronder nieuwe animaties en levels.