Dan McFox: Head Hunter
Help agent Dan McFox met het arresteren van verdachten door de juiste gezichten aan te wijzen in een menigte in deze razendsnelle puzzelgame.
In de Round Up-stand speel je tegen de klok. Zoek zo veel mogelijk verdachten binnen zestig seconden.
In de Mission-stand verdien je sterren door aan zaken te werken. Los zestig verschillende zaken op om de beste headhunter aller tijden te worden.