Demon King Box
Verzamel demonen en helden die je op je tocht kunnen helpen. Je kunt verschillende hulptroepen verzamelen door te vechten, maar ook door onderzoek te doen. De demonische helden kunnen je leger sterker maken met hun unieke vaardigheden. Demonen stijgen in level en worden sterker door overwinningen, of door hun favoriete voedsel te eten.