Doll Fashion Atelier
Geef je fantasie en gevoel voor mode de vrije teugel en maak unieke, stijlvolle poppen.
Kies poppen uit vijf verschillende thema’s – mooi, gotisch, victoriaans, prinses of antiek – en kleed ze aan met de prachtigste kledingstukken. Je hebt de keuze uit 600 items, waaronder kleren, schoenen, accessoires, kapsels, make-up en meer.
Voeg een lijst en een achtergrond toe, maak een tekeningetje of gebruik de camera op je Nintendo 3DS om een foto te maken. Laat je poppenverzameling zien door albums te maken, die je kunt opslaan op je SD-kaart of kunt delen op Miiverse.