Excave II : Wizard of the Underworld
Herstel de orde in de Imperial City door allerlei monsterlijke vijanden in het stof te laten bijten en de oorzaak van de chaos te ontsluieren!
Ontdek honderden wapens en voorwerpen op een avontuur dat groter, afwisselender en uitdagender is dan ooit tevoren!