Excave III : Tower of Destiny
Excave III : Tower of Destiny is een klassieke dungeon crawler die gebaseerd is op vroegere Japanse games in het genre. Samen met de heldin Scarlett neem je het op tegen hordes vijanden terwijl je de Fantasy Tower beklimt.
De Fantasy Tower is gekoppeld aan online ranglijsten, zodat je het kunt opnemen tegen andere spelers. Je kunt automatisch gegenereerde levels spelen, zodat iedere ervaring anders is.
Als er opgeslagen gegevens van Excave II : Wizard of the Underworld op je Nintendo 3DS staan, krijg je toegang tot speciale extra’s!