Help Jennifer, een jonge zeebiologe, om de Best Aquarium Award te winnen. Duik naar de bodem van de zee en vind verschillende verborgen voorwerpen in oogverblindende omgevingen. Ruil ze in voor geld om schattige zeewezens en versieringen voor drie unieke aquaria te kopen.