Football Up 3D
Football Up 3D is een grappig voetbalspel waarin je alle spelers van je team bestuurt. Beheers de bal, dribbel, en schiet met effect zodat je de doelman op het verkeerde been zet en je een doelpunt maakt!
Elk land heeft zijn eigen nationale team. Je kunt je eigen team creëren met de game editor en een naam geven die je zelf leuk vindt. Verder kun je ook je eigen tenue uitzoeken en misschien wel het belangrijkste: je kunt spelen met je eigen Mii-personage dat is opgeslagen in de Mii-maker van je Nintendo 3DS.