Glory of Generals The Pacific
Glory of Generals The Pacific is een turn-based strategiegame die zich afspeelt in vier verschillende regio’s.
Er doen honderd wereldberoemde generaals mee aan deze oorlog die op 300 realistisch vormgegeven plekken wordt uitgevochten. Gebruik je landmacht, luchtmacht en marine om vijandelijke gebieden in te nemen, gebruik het terrein in je voordeel en plaats je eenheden verstandig om de overwinning te behalen.