Go! Go! Kokopolo 3D
Keer terug naar de allereerste chase-'em-up in een gloednieuw vervolg op Go! Go! Kokopolo 3D. Ontdek 80 gloednieuwe levels vol arcade-actie. Help Kokopolo en zijn doorgedraaide vrienden om een geheim recept voor onsterfelijkheid te zoeken. In deze epische game boordevol actie moet je zo veel mogelijk kattenkwaad uithalen.