Groove Heaven
Rhymi moet een liefdesbrief aan een mooie engel bezorgen maar ze is een kleine demon en de brief is van de Duivel zelf. Klim met haar naar de top van de toren, aansluitend aan twee werelden, gewapend met je beste dansstappen!