Ontdek gaandeweg alle Gunslugs-helden en gebruik hun krachten om de eindbaas te bereiken.
Gunslugs is een razendsnelle game met levels die steeds opnieuw worden gegenereerd. Je hebt maar één leven dat je alleen kunt verlengen door speciale beeldjes van de voodoopriester te krijgen.
Ontdek gaandeweg alle Gunslugs-helden en gebruik hun krachten om de eindbaas te bereiken.