Gunslugs 2
Het Black Duck-leger is terug! Ze sturen signalen de ruimte in, wat weinig goeds voorspelt… Want het leger heeft nu buitenaardse hulp gekregen! Samen met het Gunslug-team moet jij alles op alles zetten om het leger en de buitenaardse wezens te verslaan voordat het te laat is. Uiteraard kun je daarvoor beschikken over een aardig arsenaal aan wapentuig, van vlammenwerpers en geweren tot tanks en heel veel meer!