Halloween: Trick or Treat 2
Halloween: Trick or Treat 2 is een fantastisch spel vol originele scènes met een heleboel puzzels en minigames. Er is een winkelcentrum, een heksenhuis, een halloweenkermis, een piratenschip en meer.