Wat doe je als iemand van je houdt, terwijl je die persoon niet kunt uitstaan?
Heart Beaten is een game waarin je moet omgaan met de avances van een ongewenste minnaar.
Breek het hart van je aanbidder in vijftien epische levels: bestuur een ruimteschip en laat de aarde achter je, ga achter het stuur van een auto zitten, of kruip in de huid van een karate-meester om te ontsnappen aan je amoureuze achtervolger!
Dit is de ultieme anti-Valentijnsgame! Breek het hart van je aanbidder in verschillende epische uitdagingen! Vlieg met een vliegtuig over de Bikini-eilanden, of gebruik als chef-kok een superkrachtige blender. Er zijn talloze manieren waarop je de gevoelens van je minnaar kunt vertrappen en zijn hart kunt breken.