Rijd over de Ohmi Railway, de oudste bestaande particuliere spoorweg in Shiga!
Locals noemen het de "Gacha-kon-trein", vanwege het geluid dat de trein maakt als hij over het spoor rijdt.
De Ohmi Railway is een lange spoorweg, verdeeld in vier secties, die de oostzijde van het Biwakomeer verbindt van noord tot zuid.
Je rijdt over de hoofdroute, het 47,7 kilometer lange spoor van station Maibara tot station Kibukawa.
Langs de route vind je vele toeristische trekpleisters en historische plekken, zoals Hikonejyo.