Welkom in de wagons van OIGAWA RAILWAY!
Jij bestuurt de stoomlocomotief van OIGAWA RAILWAY! Deze locomotief vertrekt in het station van Shinkanaya en eindigt in het station van Senzu.
De reis van 37.2 kilometer begint, en volgt de Oigawa rivier die door Shizuoka loopt.
Er zijn vele bochten en heuvels, want de route gaat recht door een bergpas. Vanuit het observatorium in de trein kijk je uit op een adembenemend landschap met uitgestrekte theeplantages.