Jett Rocket II: The Wrath of Taikai
Jett Rocket is terug! Onze geliefde planetaire inspecteur is terug en zit opnieuw in de problemen. Zijn aartsrivaal Kaiser Taikai heeft nog een oud appeltje met hem te schillen.
Verken de thuisplaneet van de Power Plant Posse en zwengel je vertrouwde jetpack aan in dit spannende en actievolle avontuur in 3D!