Atlantis - heeft het ooit heeft bestaan? Er gingen al duizenden avonturiers op zoek naar de gezonken schatten. Nu is het jouw beurt!
Ontrafel het geheim van Atlantis en bouw de prachtige stad op. Je verzamelt bouwmateriaal en leuke extra's door het spelen van adembenemend mooie match 3 levels. Verzamel oude kunstvoorwerpen en verborgen schatten die je kan gebruiken om de stad nog mooier te maken!