Johnny Dynamite
Dat klinkt als een klusje voor Johnny! Pak je jetpack en vertrouwde dynamietstaven om je een weg te banen door 60 levels vol explosieve actie. Zorg dat je snel bent, want als je de explosieven niet op tijd onschadelijk kunt maken, gaat de boel de lucht in!
Ontwijk of versla de handlangers van Osmium, teleporteer jezelf en baan je een weg langs gevaarlijke stekels, mijnen en laserstralen.