Johnny Kung Fu is een actiespel van de oude stempel dat het oude met het nieuwe combineert! Johnny Kung Fu plaatst jou in het Kung Fu-tenue van de ogenschijnlijk alledaagse man Johnny.
De plaatselijke georganiseerde misdaadbende Mr. Wang, die onder leiding staat van de mysterieuze Mr. Wang, schijnt een appeltje te schillen te hebben met Johnny en heeft zijn vriendin Paula ontvoerd. Johnny, die dondersgoed weet dat hem een valstrik te wachten staat, zet de achtervolging in naar eenvan de schuiltorens van Mr. Wang.