De KORG M01D is een muziekwerkstation op basis van de KORG M1, de eerste wereldberoemde synthesizer. De KORG M01D reproduceert de onvergetelijke digitale sound van de M1 uit de jaren '80, zoals de 'M1 piano', die nog steeds in veel moderne muziek gebruikt wordt.
Met 24-stemmige polyfonie, meer dan 300 geluiden en een makkelijke sequencer helpt de KORG M01D je waar en wanneer dan ook je eigen muziek te creëren en te spelen in de palm van je hand!
Bovendien kun je een standaard MIDI-bestand opslaan op een SD-kaart, zodat je de KORG M01D kunt gebruiken als kladblok. En je kunt met iedereen songgegevens uitwisselen via StreetPass of het Internet.