Kutar Burger Factory
Kutar is een personage met uiterst expressieloze emoties, die zich niet onderscheiden door lachen of huilen.
Dit keer maakt Kutar hamburgers. Je hoeft alleen het brood op zijn plaats te leggen, maar fouten worden niet geaccepteerd!