Kutar Quiz
Kutar is een personage met uiterst expressieloze emoties, die zich niet onderscheiden door lachen of huilen.
Dit keer speelt Kutar mee in een quizshow op tv. Je kunt je geen fouten veroorloven, anders wint je tegenstander.