Open de deur naar een nieuwe wereld in een turn-based fantasy-RPG.
De wereld van onze held, Frain, staat op het punt te vergaan vanwege een nijpend energietekort. Om zijn wereld te redden gaat hij door een mysterieuze poort. Daarachter staan hem, naast teleurstellingen en verraad, twee heldinnen op te wachten om hem bij te staan in zijn problemen. Met behulp van de priesteres Bell en de energieke Aulin gaat hij met frisse moed de strijd aan met de krachten van het kwaad om de wereld voorbij de poort te redden!
Haal het maximale uit je personages door gebruik te maken van het Machina Board. Door te vechten en opdrachten te voltooien verdien je punten waarmee je van klasse kunt veranderen en vaardigheden kunt verbeteren.