Slechts één revolverheld kan een losgeslagen Mad Dog stoppen... en dat ben jij, partner. Wanneer de meedogenloze bandiet Mad Dog McCree op rooftocht gaat met een gemene groep van gezochte boeven, laten ze een spoorvan dood en verderf achter.
Mad Dog McCree en zijn bende moordenaars zijn naar de stad gereden en hebben de burgemeester en zijn dochter ontvoerd naar hun schuilplaats. Deze kerels zijn gemeen en wreed. Wat deze stad nodig heeft is een revolverheld om van het gespuis af te komen. Herbeleef revolverglorie van het Wilde Westen met de Amerikaanse Laser Games Arcade Klassieker Mad Dog McCree!