Ben je gek op Mahjong, maar bedank je voor de spannende campagne van Mahjong 3D - Warriors of the Emperor? Dan is Majong 3D - Essentials echt iets voor jou!
Duik in een exotische wereld en beleef het beroemde Chinese bordspel in adembenemend 3D! Geniet van de prachtige achtergronden, die dit Mahjong-spel tot iets heel speciaals maken.
Met Mahjong 3D – Essentials heb je snelle en spannende hersenkrakers voor wanneer je even wat tijd te doden hebt – 70 levels in drie moeilijkheidsgraden: easy, medium, en hard.