Kijk uit - de Mini's zijn terug! Deze keer zijn ze niet te stoppen!
Ga er maar aan staan: 180 puzzellevels waarin je tegels plaatst, sleept en draait om paden te maken voor de Mini's. Er zijn vier verschillende speelstijlen die een unieke ervaring bieden. Met de spannende minigames probeer je een topscore neer te zetten! Maak je eigen levels en deel ze online met anderen. Door levels van andere spelers te downloaden blijf je puzzelen!
De Mario Toy Company had vorige keer een flinke hit te pakken met het pretpark. Deze keer organiseren ze een Mini Toy Carnival. Iedereen mag komen! Maar wat is dat? Donkey Kong en Pauline zorgen samen voor een mini arcade in dit feestgedruis? En wij maar denken dat het Mario vs. Donkey Kong was... Dit is Mario én Donkey Kong!