De populaire Marvel Pinball-serie van Zen Studios, de marktleider op het gebied van flipperkastvideospellen, is nu beschikbaar voor de Nintendo 3DS!
Marvel Pinball 3D is deultieme flipperkastbeleving met originele flipperkasten gebaseerd op de legendarische personages uit het Marvel Universe.