Het is code Rood voor de Galactische brandweer! Planet Land staat in brand! Keer zo snel mogelijk terug naar het hoofdkwartier om je Infinity Dousing Apparatus op te pikken; je Siren Helmet voldoet nog steeds aan de eisen en aan de code! Je missie: bestrijd de vuurhaard en bevrijd de vervormde Hooligan sisters! Doe je pak aan en overspoel een ladnschap of twee!