Welkom in het meest fantastische minigolfresort ooit voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen! Pak je golfclubs en speel op 56 geweldige golfbanen in vier unieke werelden. Deze game biedt een combinatie van bestaande spelregels en knotsgekke minigolfcreaties: sla de bal door buizen heen, tegen steile hellingen op en rond waanzinnige hindernissen om de hole te bereiken!
Er zijn meer dan 1001 grappige en uitdagende banen om uit te kiezen, personages die je zelf kunt aanpassen, een heleboel items en bonusvoorwerpen, en maar liefst tien trofeeën! Dit is de ultieme minigolfervaring!