Strijd voor de beste tijd en scores in 12 verschillende sporten!
Mini Sports Collection legt de nadruk op de leukste delen van iedere sport en gooit je er meteen middenin!
Maak doelpunten in Voetbal, schiet op kleidoelen in Kleiduivenschieten, haal je tegenstanders neer in Worstelen, sla de bal zo hard als je kunt in Tennis!
Goede reflexen en snelle, correcte knopbeheersing zijn nodig om in de top van het klassement te komen en de 24 verschillende prestaties te behalen. Strijd in solo-evenementen or probeer diverse toernooi-evenementen!