Mononoke Forest
Mononoke Forest is een hartverwarmende game waarin je een dorp opbouwt vol met schattige Mononoke-personages en hun mysterieuze krachten gebruikt om het dorp weer tot leven te brengen!
Neem de controle over de Mononoke met de stylus en werp ze in het dorp. Val monsters aan, herstel beschadigd land en rekruteer nieuwe Mononoke! Groepeer verschillende Mononoke en gooi ze samen voor verschillende krachten!
Verzamel verschillende soorten Mononoke en selecteer je teamleden afhankelijk van de uitdaging zoals vervuilde lucht schoonmaken of gras laten groeien op verlaten grondgebied. Evolueer je Mononoke voor betere vaardigheden en zet ze samen voor meer kracht.