Alleen jij kunt de geschiedenis herschrijven en de wereld behoeden voor een tragisch lot! Word een magiër en bescherm een prestigieuze school voor heksen en tovenaars! Met de hulp van je nieuwe metgezel Katrina kun je de poorten van de school verdedigen door vreemd uitziende wezens uit mythes en legendes op te roepen.
Gebruik kaarten om je monsters te laten evolueren, of combineer twee kaarten om je meest kostbare monster te genezen!
Monster Combine TD is een simpele game voor iedereen, die je niet snel weg zult leggen.