In een ver land staat een mysterieus paleis dat bekend staat als Laroche Palace. Sophia , een jonge vrouw, is opgelsoten in haar slaapkamer in dit prachtige paleis. Ze kan zich niet herinneren wie ze is, waar ze is of hoe ze hier terecht is gekomen.
Ontdek waarom iedereen in een magische slaap is verzonken en de waarheid achter het mysterieuze Heart of the Palace.