NINJA SMASHER!
In deze razendsnelle actiegame zul je jezelf geen seconde vervelen, dankzij de onuitputtelijke energie die alleen ninja’s hebben. Gebruik katana’s, werpmessen en ninjutsu om de ontvoerde prinses te bevrijden.