Pak je katana en ninjasterren en ga op een avontuur dat je door Japan leidt om de vermiste Yukimura en zijn beestenbrigade te vinden!
Absorbeer de geest van iedere vijand die je verslaat en gebruik hem om krachtige helden op te roepen, die je tijdens je avontuur hebt gered. Gebruik hun krachten, zoals vuurmuren, ijspilaren, cyclonen, aardbevingen en zelfs de kracht om te vliegen, terwijl je steeds sterkere vijanden moet verslaan tijdens je avontuur om de vermiste beestenbrigade te vinden!