Ninja Usagimaru - The Mysterious Karakuri Castle
Ninja Usagimaru - The Mysterious Karakuri Castle is een actiepuzzelspel dat de ninja-kwaliteiten van spelers op de proef stelt! In een tijdperk dat de mensheid al lang is vergeten, nemen spelers de rol aan van Usagimaru, een legendarische held die zijn dorp moet bevrijden uit de klauwen van meedogenloze monsters. Reis door meer dan 60 listige levels om gevangen dorpsbewoners te redden en herstel de vrede in het land. Tijdens je avonturen word je meer en meer een echte ninjakrijger. Het bevrijden van dorpsbewoners levert namelijk bonussen op die je uitrusting en vaardigheden verbeteren! Vermijd valstrikken, manipuleer de omgeving en kraak breinbrekende puzzels als de enige echte Usagimaru!