Nintendo Pocket Football Club
Op 29 maart 2019 wordt de online-service voor Nintendo Pocket Football Club voor de verschillende Nintendo 3DS-systemen beëindigd. Wel blijven alle offline-functies van de game beschikbaar. Onze dank gaat uit naar alle fans die deze online-service hebben ondersteund en we kijken ernaar uit om jullie ook in de toekomst leuke game-ervaringen te bieden.
Als manager train je je spelers, en moet je je tactieken bepalen aan de hand van hun capaciteiten. Als je daar tevreden over bent, kun je je team het veld opsturen en zien of je beslissingen goed uitpakken in wedstrijden die spetteren van de actie! En mocht je tactiek nou niet helemaal uit de verf komen, wees dan niet bang om je aanpak te veranderen. Laat zien wat je kan en toon je vaardigheden vanaf de zijlijn om met je team de glorieuze Pro League 1, Federation Cup en European Challenge Cup te spelen. Als je het goed speelt ga je zelfs met de World Club Classic naar huis!
Of je nu wint, verliest of gelijkspel speelt, tijdens elke wedstrijd verdien je trainingskaarten. Gebruik die trainingskaarten tussen de wedstrijden door om de vaardigheden van je spelers te verbeteren. Leer een verdediger hoe hij moet tackelen, help een middenvelden zijn passes te verbeteren of krik voor een belangrijke wedstrijd het moreel van een aanvaller op met een ontspannende wellness-behandeling. Kies de juiste trainingscombinatie en je kunt zelfs een speciale techniek ontwikkelen waarmee je speler nóg beter wordt!