Dit is het zesde deel in de Picross e-serie. Nieuw aan deze game is de navigatiefunctie! In PICROSS e6 kun je elke puzzel spelen in de stand Picross of Mega Picross.
Ontdek meer dan 300 puzzels, waaronder speciale varianten. Je kunt ook zelf de animatie voor op het puzzelscherm kiezen.