Laten we even terug gaan in de tijd, zo'n 25 jaar. Terug naar de goede oude tijd waar alles simpel eruit zag en de rest fantasie was.
Het hoofddoel van PIX3D is om verspreide pixels op één lijn te plaatsen en prachtige pixelkunst te creëren.